Mama Aishah | Akmal Hakim | Lala Sepet | Aieza Faidzal | Yunaa Yutt | Amoy Nyahh | Bunny |Puffy Munchet | Suriani | Jaja Bobo | Iza Jamil | Izaty | Memey | Alya | Capix | Azie Rawk | Amie Hanily | Sarah | Fitty Fetry | Eyoi | Fara Azman | Arep Gemboy | Aizat | Paan A'shley | Kechik A'shley | Danial | Jiejie | Bibi | Deela | Eleysha Chan | Nurfatihah Kamaruddin | Fiyy Eilashaa | Nabila Fadzil | Zaty Omar | Nisha | Miera Poney | Ahed | Aem | Syafiyah | Bya | Nadya | Ojie | Azril | Oshin Ollazera | Fyy alyyn | Dyra Olla | Myraa Mia | Bibi Vivaz | Farah Raihanah | Yaya Bobok | Fitri | Nurhanim | Ahdek | Fiera Sara | Kechik | Fatin Irdina | Akmal | Aien | Piki | Raie | Ekin | Ila Ahmad | Wawa | Wafa | Lisa | Miera | Bella | Nani | Nadia Mahmud | Farah Aman | Afiqah Haqifa | Bella Whoots | Lina | Jiejie | Jemer | Danial | Lissa | Popo | Zera | Icha | Nena | Nani | Nurul | Zera | Hana | Alia | Tasya | Ana | Chyraa | Fie Shake | Kiko Miko | Nana Fee | Aina Parker | Arina | Dekna | Ah-Leng | Ahboy | Kecik | Acapella | Olie | Akief | Scha | Icak | Izah |

Wednesday, March 9, 2011

BSB rawk :)

malam semalam aku tiddo pukul 11 something kut , aku pun tak ingat ;') but then terjaga pukul 3 ,saket dada oh ! sumpah , saket gilaaa ;'( then , aku call AEM sembang ngan dia kejap . dah lama tu , dia nak tiddo . hurm , aku pun biarlah dia tiddo kan . orang nak tiddo , takkan nak pakse jugak otp . then , aku call LALA , ALONG , SARA , IDD , YUN semua tak angkat ;'( sumpah sedih gila malam tu oh  , selalu deaorg tiddo lambat but now tiddo awal pulak , hmm . text bie tapi tak reply pun , nak call nanty kacau pulak dea nak tiddo besok dea sekolah . so , aku habiskan malam tuh dengan dengar lagu ;') " mentari muncul lagi by SLAM " rinduuuuuuuu sangat kat awish bila denga lagu tuh .


okay , dah pagi tuh aku baru nak terlelap sekejap mama dah panggil suruh pergi sekolah . MAMA , AIZA TAK LARAT LAHH :| tapi , kena jugak pegi . dah sampai sekolah tuh dapat paper exam .

BM         ; TH
BI           ; 61%
BIO        ; 56%
MATH    ; TH
SEJ        ; TH
CHEMY  ; 85%
*nampak kan kebodohan aku ? ini yang baru dapat tadi ;( sumpah , terok gila kan ? tu lahhh , makin besar ni makin malas pulak otak ni nak bersenam ! gerammmm jugak lahh dengan diri sendiri .




then balek sekolah , pergi ******** with HANIM and ZIHAN . thankyouu sebab teman kan aku tadi , HAHA :D dalam hujan meredah jalan , memang gila lah kan tapi best jugak oh sebab dah lama tak maen hujan nii  . habes basah baju kitaorg , naseb baek lah tempat tuh dekat jea ;') dah penat berjalan , perot aku memang lapar gila oh . then pegi mcd , hanim beli makanan . aku pun nak jugak time tuh , tapi aku taktahu kenapa macam malas pulak nak beli . then , g PAS sekejap nak tengok bajuuu :DD tapi , takde yang aku sukaa .


haa , ni lagi satu benda yang memalukan :| time kat PAS , nak naik escalator then aku terpijak kasut sorg mamat nii . OMAAAIIGATTT ! rasa macam nak terjun jea ke bawah . tak sempat , nak cakap sorry pun aku dah lari dulu :D HANIM and ZIHAN dah macam ape tah gelak en aku *celakeeee , grrr :D naseb baek dea senyum oh , kalau dea marah tadi tak mati aku kat situ ;'). dah penat jalan , kitaorg pun balek lah . but before that aku rasa macam nak makan kfc pulakk . then pegi kfc jap , beli ape semua kan . lepas tuh baru balek . dah otw balik tuh , tak rasa pulak nak makan benda tu so , aku pun bagi lah deaorg makan :)


dah dah , ini jea untuk harinehh . yang time balek tuh takpayah nak cerita sangat lahh :D banyak benda yang memalukan aku jea :|


Thanks for reading , iloveyou ♥

No comments:

Post a Comment