Mama Aishah | Akmal Hakim | Lala Sepet | Aieza Faidzal | Yunaa Yutt | Amoy Nyahh | Bunny |Puffy Munchet | Suriani | Jaja Bobo | Iza Jamil | Izaty | Memey | Alya | Capix | Azie Rawk | Amie Hanily | Sarah | Fitty Fetry | Eyoi | Fara Azman | Arep Gemboy | Aizat | Paan A'shley | Kechik A'shley | Danial | Jiejie | Bibi | Deela | Eleysha Chan | Nurfatihah Kamaruddin | Fiyy Eilashaa | Nabila Fadzil | Zaty Omar | Nisha | Miera Poney | Ahed | Aem | Syafiyah | Bya | Nadya | Ojie | Azril | Oshin Ollazera | Fyy alyyn | Dyra Olla | Myraa Mia | Bibi Vivaz | Farah Raihanah | Yaya Bobok | Fitri | Nurhanim | Ahdek | Fiera Sara | Kechik | Fatin Irdina | Akmal | Aien | Piki | Raie | Ekin | Ila Ahmad | Wawa | Wafa | Lisa | Miera | Bella | Nani | Nadia Mahmud | Farah Aman | Afiqah Haqifa | Bella Whoots | Lina | Jiejie | Jemer | Danial | Lissa | Popo | Zera | Icha | Nena | Nani | Nurul | Zera | Hana | Alia | Tasya | Ana | Chyraa | Fie Shake | Kiko Miko | Nana Fee | Aina Parker | Arina | Dekna | Ah-Leng | Ahboy | Kecik | Acapella | Olie | Akief | Scha | Icak | Izah |

Thursday, March 10, 2011

kenangan silam :) HAHA !

cerita bodoh masa budak budak dulu :)


time aku standard 3 ada sorg buda nii nama dea aqil . act , dea hot gilaaaaa oh kat sekolah tu and semua orang macam tergila gila kat dea :D but , satu hari dea buat apa tah kat aku , aku pun lupa *something like teasing maybe . aku baling ruler yang besi tuh kat muka dea , sikit lagi nak kena mata dea tapi kena kening dea jea . berdarah banyak gila oh then kena gantung 2minggu kot , time tuh birthday aku lagi . kena gantung bukan sebab tuh jea , banyak lagi kesalahan yang aku buat . HAHA :D lagi lagi , masa aku form 1 ada buda nii nama dea piki . sangat suka kacau aku , baling baling air kat baju aku . lama jugak lah aku sabar ngan badak sekor nii . satu hari tuh aku tak tahan gilaaaa oh , DUSHHHH ! amek kau sekali . sumpah , berdarah oh mulut dea --' aku pun terkejut lah jugak . then dea bebengang ngan aku , kesah apa aku :) *time dea marah tu kan , darwin backup . thankyouuu darwin . lepas semua tu , lama jugak lah tak tego ngan piki . sampai aku pindah sekolah lain pun still tak tego . but last year tak silap aku dea add kat fb , mintak maaf then kitaorg jadi kawan :) time kat sekolah tu jugak aku paling suka ponteng then lepak kelas  LALA , SARA , AIEZA , RAIE , NANA , PYKAH . time kitaorg lepak jea , mesti kena serbu ngan USTAZ SYED . lagi satu time perhimpunan , muka kitaorg jela yang kena attack then beratur kat line budak laki . HAHA :D . lepas tuh , masa form 2 kat sekolah SMK SULTAN MUHAMMAD SHAH . time sekolah tu , aku duduk hostel oh . seriously tak suka , terkongkong tahu and sehari before pegi sekolah tuh , aku lari rumahhhh . then mama call police ape semua *teeettttttttttt . takbuleh nak story pasal ni , maluu oh . dah pergi sekolah tu , SAYA JADI BUDA WANTED OH :|


* SMK SEKYEN 11 , SHAH ALAM . sekolah baru nii taktahu lah macam mana kan ;')


Thanks for reading , iloveyou ♥

No comments:

Post a Comment