Mama Aishah | Akmal Hakim | Lala Sepet | Aieza Faidzal | Yunaa Yutt | Amoy Nyahh | Bunny |Puffy Munchet | Suriani | Jaja Bobo | Iza Jamil | Izaty | Memey | Alya | Capix | Azie Rawk | Amie Hanily | Sarah | Fitty Fetry | Eyoi | Fara Azman | Arep Gemboy | Aizat | Paan A'shley | Kechik A'shley | Danial | Jiejie | Bibi | Deela | Eleysha Chan | Nurfatihah Kamaruddin | Fiyy Eilashaa | Nabila Fadzil | Zaty Omar | Nisha | Miera Poney | Ahed | Aem | Syafiyah | Bya | Nadya | Ojie | Azril | Oshin Ollazera | Fyy alyyn | Dyra Olla | Myraa Mia | Bibi Vivaz | Farah Raihanah | Yaya Bobok | Fitri | Nurhanim | Ahdek | Fiera Sara | Kechik | Fatin Irdina | Akmal | Aien | Piki | Raie | Ekin | Ila Ahmad | Wawa | Wafa | Lisa | Miera | Bella | Nani | Nadia Mahmud | Farah Aman | Afiqah Haqifa | Bella Whoots | Lina | Jiejie | Jemer | Danial | Lissa | Popo | Zera | Icha | Nena | Nani | Nurul | Zera | Hana | Alia | Tasya | Ana | Chyraa | Fie Shake | Kiko Miko | Nana Fee | Aina Parker | Arina | Dekna | Ah-Leng | Ahboy | Kecik | Acapella | Olie | Akief | Scha | Icak | Izah |

Wednesday, June 20, 2012

Awak milik saya sekarang :']


Hi kawan kawan omel semua. Lama gilakan Nana tak update blog, hihi act busy sangat sampai tak ada masa nak update blog. Banyaaaaak benda nak cerita ni ok satu satu k :] Firstly aku dah couple balik dengan Hakim hihi seronok. Dia makin sweet dah sekarang lepas break haritu  Aku dah janji dengan dia taknak buat dia sedih, kecewa dah. Pegang janji I k bie? I sayang you sangat sangat taaaaau. Alhamdullilah I dapat you balik , I bersyukur sangat bie. Har Har okay dah enough Nana , jangan over. Next two weeks kan kitaorg plan nak naik Genting ataupun pergi Pulau Pangkor hope sangat jadi. Lama dah tak spent time together :') Sepanjang kitaorang berpisah banyak sangat benda pahit/manis terjadi kat kitaorang sampai aku ingat hubungan kitaorang dah tak ada harapan dah tapi Alhamdullilah.


Cuti dua minggu tu dia jaga aku elok sangat even time tu kitaorg kawan, dia still takpernah layan aku macam kawan dia. Ok nak nangis jap, hihi :') Semua member aku cakap aku rugi kalau lepaskan dia. Bila aku pikir balik betul jugak en sebab susah nak jumpa lelaki yang boleh terima kita seadanya dalam hidup dia. Apa apa pun aku tetap sayang cinta rindu dia sorang je *Muhammad Akmal Hakim 


Ada satu malam tu kan aku otw nak tidur then dia tiba tiba peluk aku nd menangis. Mula mula aku terkejut lah jugak en sebab takut aku ada buat salah apa ke kat dia sebab dia ni sensitif orang nya. Rupanya tak, dia cuma cakap ;

♥ Bie sayang eby sangat sangat. Bie takpernah sayang orang macam mana bee sayang eby. Bie mintak tolong sangat jangan lah tinggal kan bie. Dulu eby dah janji kan taknak tinggal bie sorang sorang? Bie ada eby je, kalau eby tinggal bee, siapa nak teman bie? Ada dengan bie selalu? Hm bie sayang bie! sayang sangat *hugs* Jangan tinggalkan bie ye sayang, tolonglah 

Hihi, aku pun sayang kau jugak sebenarnya kalau kau nak tahu. Satu je aku nak kau ingat, bila aku kata aku tak sayang kau tu maknanya aku tipu


Thanks for reading , iloveyou ♥

No comments:

Post a Comment