Mama Aishah | Akmal Hakim | Lala Sepet | Aieza Faidzal | Yunaa Yutt | Amoy Nyahh | Bunny |Puffy Munchet | Suriani | Jaja Bobo | Iza Jamil | Izaty | Memey | Alya | Capix | Azie Rawk | Amie Hanily | Sarah | Fitty Fetry | Eyoi | Fara Azman | Arep Gemboy | Aizat | Paan A'shley | Kechik A'shley | Danial | Jiejie | Bibi | Deela | Eleysha Chan | Nurfatihah Kamaruddin | Fiyy Eilashaa | Nabila Fadzil | Zaty Omar | Nisha | Miera Poney | Ahed | Aem | Syafiyah | Bya | Nadya | Ojie | Azril | Oshin Ollazera | Fyy alyyn | Dyra Olla | Myraa Mia | Bibi Vivaz | Farah Raihanah | Yaya Bobok | Fitri | Nurhanim | Ahdek | Fiera Sara | Kechik | Fatin Irdina | Akmal | Aien | Piki | Raie | Ekin | Ila Ahmad | Wawa | Wafa | Lisa | Miera | Bella | Nani | Nadia Mahmud | Farah Aman | Afiqah Haqifa | Bella Whoots | Lina | Jiejie | Jemer | Danial | Lissa | Popo | Zera | Icha | Nena | Nani | Nurul | Zera | Hana | Alia | Tasya | Ana | Chyraa | Fie Shake | Kiko Miko | Nana Fee | Aina Parker | Arina | Dekna | Ah-Leng | Ahboy | Kecik | Acapella | Olie | Akief | Scha | Icak | Izah |

Tuesday, March 20, 2012

Thanks God :')




Okay gambar ni semua yang time cuti seminggu baru baru ni. Aku bertolak dari Perak pukul1 then sampai Shah Alam dalam pukul6. Sampaaaaai je sana aku macam happy gila then mandi apa semua terus gerak KL jumpa bee :* Aku sampai dulu daripada dia so takpelah aku tunggu dia, then bila dia sampai aku terus peluk dia kuat kuaaaaaaaat! Gila babi rindu aku dekat dia Tuhan je yang tahu. 1minggu tu aku dengan dia berkepit je sehari pun tak berpisah , yela lama tak jumpa kan.  Lepas tu pulak before cuti ni relay kitaorang ada problem so that kitaorang tak rapat lansung. Aku ingat dah takda harapan dah relay kitaorang ni tapi aku silap. Ada lagi peluang rupanyaa.

Time dekat sana ada satu harini yang kitaorang bergaduh teruk. Punca daripada aku lah, aku degil tak dengar cakap dia. Aku touching, then dia pujuk aku tak layan lansung. Lepastuuu aku mintak break pulak tu. Dia apa lagi, menangis terus. Aku punyalah ego masa tu sikit pun tak pujuk dia aku terus cakap nak break. Dia still pujuk aku dengan muka omeyy dia tu and aku still tak layan. Then dia dah bengang dia tumbuk dinding sampai luka luka lebam lebam tangan dia. Dia tumbuk tumbuk muka dia :'/ Okay time tu aku dah takboleh tengok dia macam tu tapi aku still diam. Then dia peluk aku , dia bisik :

Bee nak eby, bee sayang eby sangat sangat! Eby dah taknak bee dah ke? Dah tak sayang bee? Ingat tak janji bee sayang, bee nak sehidup semati dengan eby? Maafkan bee sayang, maafkan bee *crying

Aku still diam  then tiba tiba dia lari amik kayu then cucuk cucuk perut dia :'< Then member aku halang dia. Dia menangis then datang dekat aku. Aku pun apa laaaaaagi terus peluk dia kuat kuat. Aku cakap lah yang aku pun sayang dia dan perlukan dia dalam hidup aku. Lepas dah okay apa semua aku suruh member aku beli plaster nak tampal dekat tangan dia :3

Aku :Eee, tengok tangan tu. Tak sakit ke haaaa? Seronok buat macam tu?
                    Bee :Kenapa dengan tangan aku? Comel apa sayang, hehe :D
 Aku : Kan dahh sakit tu :'<
Bee :Kalau aku bergaduh dengan kau eby, sakit macam mana pun aku tak rasa sayang.
 Aku sayang kau sangat sangat duh eby *crying
Aku :Yee aku pun sayang kau sangat sangat duh bee :'< Dah jangan nangis dah!
*hugs~


Thanks for reading , iloveyou ♥

No comments:

Post a Comment