Mama Aishah | Akmal Hakim | Lala Sepet | Aieza Faidzal | Yunaa Yutt | Amoy Nyahh | Bunny |Puffy Munchet | Suriani | Jaja Bobo | Iza Jamil | Izaty | Memey | Alya | Capix | Azie Rawk | Amie Hanily | Sarah | Fitty Fetry | Eyoi | Fara Azman | Arep Gemboy | Aizat | Paan A'shley | Kechik A'shley | Danial | Jiejie | Bibi | Deela | Eleysha Chan | Nurfatihah Kamaruddin | Fiyy Eilashaa | Nabila Fadzil | Zaty Omar | Nisha | Miera Poney | Ahed | Aem | Syafiyah | Bya | Nadya | Ojie | Azril | Oshin Ollazera | Fyy alyyn | Dyra Olla | Myraa Mia | Bibi Vivaz | Farah Raihanah | Yaya Bobok | Fitri | Nurhanim | Ahdek | Fiera Sara | Kechik | Fatin Irdina | Akmal | Aien | Piki | Raie | Ekin | Ila Ahmad | Wawa | Wafa | Lisa | Miera | Bella | Nani | Nadia Mahmud | Farah Aman | Afiqah Haqifa | Bella Whoots | Lina | Jiejie | Jemer | Danial | Lissa | Popo | Zera | Icha | Nena | Nani | Nurul | Zera | Hana | Alia | Tasya | Ana | Chyraa | Fie Shake | Kiko Miko | Nana Fee | Aina Parker | Arina | Dekna | Ah-Leng | Ahboy | Kecik | Acapella | Olie | Akief | Scha | Icak | Izah |

Sunday, July 31, 2011

31 July 2011






Semalam keluar dengan bie pergi wetworld sebab ada celebration kawan dia punya birthday :') Pukul 2 macam tu kitaorang  ramai ramai pergi karaoke apa semua then pukul 6 bie balik dengan kekawan dia . Aku pun balik lah rumah jugak dengan Isha dengan Zaty . Aku sampai je rumah bie pun sampai rumah sebab dia balik naik kereta memb dia . Then time tu jugak lah aku bergaduh dengan kakak aku -.- Aku pun keluar jela rumah tu sebab bengang sangat dengan perangai dia . Mula mula chill lagi , lepas mama call je terus nangis :'3 Apedaaaa , Haha . Then aku suruh zaty call bie apa semua ,  pukul 9 tu dia ride daripada Subang sampai sini dalam 11 :') Dia dengan adik zaty lah teman aku malam tu . Aku tidur apa semua bie jaga , bila ada nyamuk je dia selimutkan :') Sumpah aku sayang kau bie :* Maaf sebab aku kau takdapat tidur malam tu :'/ 

Besok tu Ajim nak datang sini , tapi kat Kelana Jaya je tayar dia bocor -.- Time dia bagitahu tu kitaorang kat tasik . So , kitaorang pun g lah kat dia naik bus . Dah jumpa dia apa semua , mama call bie kata nak jumpa -.- Aku pun suruh lah bie gerak dulu sebab aku malas nak jumpa mama . Ajim teman aku dekat situ :') Agak dah okay apa semua aku pulak gerak dengan ajim pegi rumah bie . Then gerak Shah Alam balik petang sikit baru aku balik , bie dengan Ajim hantar sampai rumah :3 Thanks do korang sebab teman aku , Sayang korang :*


Thanks for reading , iloveyou ♥

No comments:

Post a Comment