Mama Aishah | Akmal Hakim | Lala Sepet | Aieza Faidzal | Yunaa Yutt | Amoy Nyahh | Bunny |Puffy Munchet | Suriani | Jaja Bobo | Iza Jamil | Izaty | Memey | Alya | Capix | Azie Rawk | Amie Hanily | Sarah | Fitty Fetry | Eyoi | Fara Azman | Arep Gemboy | Aizat | Paan A'shley | Kechik A'shley | Danial | Jiejie | Bibi | Deela | Eleysha Chan | Nurfatihah Kamaruddin | Fiyy Eilashaa | Nabila Fadzil | Zaty Omar | Nisha | Miera Poney | Ahed | Aem | Syafiyah | Bya | Nadya | Ojie | Azril | Oshin Ollazera | Fyy alyyn | Dyra Olla | Myraa Mia | Bibi Vivaz | Farah Raihanah | Yaya Bobok | Fitri | Nurhanim | Ahdek | Fiera Sara | Kechik | Fatin Irdina | Akmal | Aien | Piki | Raie | Ekin | Ila Ahmad | Wawa | Wafa | Lisa | Miera | Bella | Nani | Nadia Mahmud | Farah Aman | Afiqah Haqifa | Bella Whoots | Lina | Jiejie | Jemer | Danial | Lissa | Popo | Zera | Icha | Nena | Nani | Nurul | Zera | Hana | Alia | Tasya | Ana | Chyraa | Fie Shake | Kiko Miko | Nana Fee | Aina Parker | Arina | Dekna | Ah-Leng | Ahboy | Kecik | Acapella | Olie | Akief | Scha | Icak | Izah |

Sunday, March 27, 2011

overnight with my boo

okay , hari sabtu harituh hang ngan bie :) lepak kat TS jea pun , tapi kesian bie kena tunggu aku lama kat KLsentral . dah lah panas kan ? maaf sayangg :| then , bila aku sampai teros gerak naik monorel yang sangat packed --' memang rimas oh , tapi , chill jela . okay , sampai sana teros lepak atas :) then bie suap en chocolate , awwwww , sukaaaa ♥♥♥♥ lepas dah lama lepak , bie ajak tengok movie tapi aku macam malas nak pegi so tak pegi lah . HAHA :D then bie cakap nak makan , okay aku teman dea pegi makan . dea cakap nak makan chicken rice tapi kat siu ramai orang oh so , kitaorg sambung balek lepak kat atas . lepak lepak , snapsnap then nak balek , HOHO ! before balek tu , dea sempat ajak g karaoke dulu . HAHA , tak sempat oh sayang sebab dah nak cepat sangat kan masa tu ? *mama dah bising --'.  tunggu monorel , kejap gila oh tak macam selalu :) then sampai KLsenral pukul6 , sumpah rasa mcm sedih oh nak bepisah ngan kau bie :( then aku malas nak naik ktm lagi , lepak jea kat lua dengar lagu kan ? :)) tetibe jea , kita dua dua cakap takna balek kan , nak overnight sesama jalan satu kl kan ? so , kitaorg pun tak balek lah malam tu ♥♥ okay , aku call lala ajak lepak sama sebab macam segan pulak kalau kitaorg dua jea lepak memalam . then , dea ckp dtg ah lepak pantai dalam dulu malam sikit baru gerak :) dah lama lepak pantai dalam tu , macam seronok pulak oh . if nak gerak KL balek pun macam dah penat *sian bie gendud saya :( time lepak kat taman tuh , muka bie macam penat sangat oh , sumpah kesian gila ngan dea . then , lala ajak makan kat atas kejap lepas makan lepak balek :) malam tu , kitaorg tiddo pukul6 then bangun pukul8 :DD HAHA , bie saya bangun awal sangat oh *then dea bebangga :P 


besok pagi tuh ada kenduri , then kena pegi sebab abang lala yang menikah :) then kiaorg pun pegi lah , tapi memula bie tana pegi dea cakap dea MALU :PP HAHAHAH ! buat lawak bie aku jadi pemalu :DD pukul1 macam tu lala dah gerak balek perak then , tinggal aku ngan bie jea :') so , kitaorg lepak situ sampai pukul4 . then pukul4 tu , time nak balek da kitaorg mcm gaduh sikit ah . puncanya aku lah , huehhh --' sumpah kesian tengok bie time tu , tapi ego aku tinggi sangat time tu sampai lah satu ayat dea yang buat aku sedar aku ni BODOH sangat sebab buat dea mcm tu ;( tapi , dah lama lepas tu kitaorg okay balek ♥♥♥♥ lepak situ sampai pukul9 then abang aku dtg amek . tapi , time tu bie tak balek lagi oh , dea cakap dea nak tunggu aku balek dulu baru dea nak balek ;|


*sayang , thanks doh jaga aku sepanjang kita bersama :') sumpah , secure gila bila ada dengan kau sayangg ! sayang kau gila babi tahu and aku nak kau ingat janji kita kat tangga tu ♥♥♥♥





                                          



Thanks for reading , iloveyou ♥

No comments:

Post a Comment