Mama Aishah | Akmal Hakim | Lala Sepet | Aieza Faidzal | Yunaa Yutt | Amoy Nyahh | Bunny |Puffy Munchet | Suriani | Jaja Bobo | Iza Jamil | Izaty | Memey | Alya | Capix | Azie Rawk | Amie Hanily | Sarah | Fitty Fetry | Eyoi | Fara Azman | Arep Gemboy | Aizat | Paan A'shley | Kechik A'shley | Danial | Jiejie | Bibi | Deela | Eleysha Chan | Nurfatihah Kamaruddin | Fiyy Eilashaa | Nabila Fadzil | Zaty Omar | Nisha | Miera Poney | Ahed | Aem | Syafiyah | Bya | Nadya | Ojie | Azril | Oshin Ollazera | Fyy alyyn | Dyra Olla | Myraa Mia | Bibi Vivaz | Farah Raihanah | Yaya Bobok | Fitri | Nurhanim | Ahdek | Fiera Sara | Kechik | Fatin Irdina | Akmal | Aien | Piki | Raie | Ekin | Ila Ahmad | Wawa | Wafa | Lisa | Miera | Bella | Nani | Nadia Mahmud | Farah Aman | Afiqah Haqifa | Bella Whoots | Lina | Jiejie | Jemer | Danial | Lissa | Popo | Zera | Icha | Nena | Nani | Nurul | Zera | Hana | Alia | Tasya | Ana | Chyraa | Fie Shake | Kiko Miko | Nana Fee | Aina Parker | Arina | Dekna | Ah-Leng | Ahboy | Kecik | Acapella | Olie | Akief | Scha | Icak | Izah |

Tuesday, January 11, 2011

OMG , maluu !

okay , tadi bangun macam biase then pegi sekolah :) today , MONDAY so ade perhimpunan . lepas 20 minit perhimpunan tuhh , aku rase pening gelaa ouh . so , aku cakap kat prefect yang dekat nan aku 

AKU ; hey , aku pening lahh .  can i go to toilet ?
HER ; tunggu kejap , perhimpunan baru mule . lagi 20 minit kau boleh pegi .
AKU ; BARU MULE ?? pantat ! dah lame kott 
HER ; shhh ! cekgu ade lahh , jangan a bising ! nanty aku kene marah
AKU ; hmm , pape jelaa jannah .

then , aku pun denga lahh ape yang cekgu membebel sume . tetibe , aku nampak sume double ouh . suare cekgu pun bergaung gaung . GEDEBUKKK ! ouchhh , pengsan sekejapp :PP malunyee , tuhan jea yang tahu ouh . sedar sedar , dah ade kat SURAU CEKGU . tudung sume dah ade orang bukak en . adudu , rambut dah a berhighlight . risau jea aku time tuhh . bareng kat situh dalam 10 minit , cekgu NORIZAN datangg and tego , "kenape baju sekolah sume penuh an darah ? " aku pun terkejod ouhh and cakap " maybe time jatoh tadikk , terluke kod cekgu " . dea sapu en ubat sume , then suroh aku rest dulu sebab dea nak beli en makanan :) thanks cekgu , ILY  lepas , dah makan sume , tetibe aku nanges and cakap " cekgu , saye mao mama . saye mao balek ruma  ouh :'( " HAHAHA :DD aku pun tatao kenape aku neh mengade sangat :PP cekgu pun call mama , then mama datang amek bawak balik rumah . heee , malu nyea , aku nak pegy sekolah besok :PP


Thanks for reading , iloveyou ♥

No comments:

Post a Comment