Mama Aishah | Akmal Hakim | Lala Sepet | Aieza Faidzal | Yunaa Yutt | Amoy Nyahh | Bunny |Puffy Munchet | Suriani | Jaja Bobo | Iza Jamil | Izaty | Memey | Alya | Capix | Azie Rawk | Amie Hanily | Sarah | Fitty Fetry | Eyoi | Fara Azman | Arep Gemboy | Aizat | Paan A'shley | Kechik A'shley | Danial | Jiejie | Bibi | Deela | Eleysha Chan | Nurfatihah Kamaruddin | Fiyy Eilashaa | Nabila Fadzil | Zaty Omar | Nisha | Miera Poney | Ahed | Aem | Syafiyah | Bya | Nadya | Ojie | Azril | Oshin Ollazera | Fyy alyyn | Dyra Olla | Myraa Mia | Bibi Vivaz | Farah Raihanah | Yaya Bobok | Fitri | Nurhanim | Ahdek | Fiera Sara | Kechik | Fatin Irdina | Akmal | Aien | Piki | Raie | Ekin | Ila Ahmad | Wawa | Wafa | Lisa | Miera | Bella | Nani | Nadia Mahmud | Farah Aman | Afiqah Haqifa | Bella Whoots | Lina | Jiejie | Jemer | Danial | Lissa | Popo | Zera | Icha | Nena | Nani | Nurul | Zera | Hana | Alia | Tasya | Ana | Chyraa | Fie Shake | Kiko Miko | Nana Fee | Aina Parker | Arina | Dekna | Ah-Leng | Ahboy | Kecik | Acapella | Olie | Akief | Scha | Icak | Izah |

Monday, January 3, 2011

first meet :)



30 december 2010 :DD grrr ! world best day ever :DD . malam tuhh , penat aku pikir nak cakap ape nanty bilee meet nan kau bie . bunyikk cem lawak kan ? tapi seriously aku cuakk pluss + malu  bilee nak meet nan kau ouh .

pagi tuhh , bangon awal gela ouhh . dalam pukol 8 cemtuh a , kejot lala bangon then siap cepat cepat :) after dah siap sume tuhh , mama hanta kat KTM (: thanks mama , ily  hhaha ! dah naek KTM sume tuhh , sampai ahh TS :) tetibee dea bolehh pulakk text , cakap " dea kat rumahh lagikk . tadi kejot anas , ta bangon bangon . tunggu kejap eahh sayangg :D " haihhh -.-' agak berbulu jugak lahh aku time tuhh ! tapi takpe , aku ni penyabar orangnya ;PP

pukol 1.45pm tuhh , dea sampai :DD OMG ! malu malu . rase cem nak menyuruk jea kat bawah kerusi yang ade kat situhh . lala pundek nii pun pegi kat dea , then dea panggel aku . HAHA . cem ape jea aku kat situhh ! tatao na cover malu camne dahh :PP aku pun buat dunno jea . tetibe ade pulak tangan pegang belakang aku . then boleh pulak dea tarek tangan aku . auwww ! sweeet haha :DD then kiteorangg jalan sesamee ((: lepak kat floor atas , mule ahh menggedik mamat tuhh . yang lala nan anas pun da macam orang gela dahh aku tengok ! tapi comel ohh deaorang ((:

pukol 4 lebihh tuhh , tetibee pulakk dea gedikk nak ajak aku tengok wayangg -.-' haihhh ! aku pun ikot jela kan . first na tengok citer janin tapi , under age lahh pulak . BABI :( then tengok citer ' AKU MASIH DARA ' even , dah 2 kali aku tengok citer tuhh , layann jelaa :DD seronok sial tengok wayang nan kau bie :D lepas habis wayang sumer , anas cakap dea nak balek awal . okayy  deaorang pun jalan ah bedua balek . 5minit lepas tuhh , dea call then ajak balek same same :PP HAHAH ! aku tanak balek lagikk time tuh , aku mao g beli baju ohh tapi terpaksa lahh balek jugak ohh , kalau tak merajok pulakk dea . dekat pukol 9pm baru gerakk pade sanee then , pukol 10pm sampai rumahhh ((: penat ft seronok gela babikk lahh , tapi kitaorang terlupaa nak snap pic together :(


Thanks for reading , iloveyou ♥

No comments:

Post a Comment